Znajdziesz mnie tutaj

środa, 20 lutego 2013

Portret Papieża i karteczki

Skończyłam wyszywać. Wyprany, jeszcze nie wyprasowany prezentuje się tak
w przyszłym tygodniu zawiozę go do oprawy.
Zaczęłam też haftować marcowy obrazek do SAL-u Lizzie Kate
Jako przerywnik od krzyżyków zrobiłam takie karteczki


Pierwsze dwie dla kolegi męża i jego córki i zięcia, a trzecia będzie dla mojego brata i bratowej jak już zostaną dziadkami.
Karteczki robiłam podczas weekendu więc zgłaszam się na Twórczy weekend u Titanii i idę oglądać co nowego zrobiły inne dziewczyny, Was też zapraszam.

38 komentarzy:

  1. Jakie fajne kombinezonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Elu !!!
    Byłam wcześniej kilka razy, ale coś się chyba w układzie posypało. Teraz już dobrze, tylko ta zima mnie starszy :):):)

    Obraz bardzo ładny i tak szybko wyhaftowany, mimo najróżniejszych przerywników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tereniu :))
      Chyba te różne przerywniki powodowały, że tym chętniej wracałam do obrazu - poza tym bardzo mi się podoba więc lepiej się haftowało :)

      Usuń
  3. Portret Papieża... Cudowny!!!
    Karteczki także piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, szczególnie ta z bocianem. Papież wyszedł genialnie! Do tej pory podobał mi się tylko ten na czarnym tle, ale teraz zaczynam się wahać...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :0
      Ten portret na czarnym tle też haftowałam, ale ten podoba mi się bardziej.

      Usuń
  5. Wow, portret Papieża robi wrażenie. Podziwiam za cierpliwość! Karteczki spodenkowe bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Magda, że znalazłaś czas na odwiedziny :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się portret Papieża :) a i karteczki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Portret papieża - wspaniały, karteczki też pięknie się prezentują, a krzyżykowa miniaturka zapowiada się ciekawie. danfi

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyszedł ten portret papieża, robi oszałamiające wrażenie, chyba też wrócę do krzyżyków, karteczki też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Papież wygląda jak żywy. Piękny. Zapraszam na kregulaart.bloog.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i witam w moich skromnych progach :) - mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej.
      Dziękuję za zaproszenie - odwiedzę Cię.

      Usuń
  10. Jakie pomysłowe kombinezony!:) Świetne!
    Natomiast papież jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten papieski portret. Ja sama niedawno ukończyłam podobiznę JP II, ale w innym ujęciu. Chyba nie widziałam jeszcze takiego wzoru jak Twój.
    Chętnie zobaczę już oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wizytę i zapraszam do odwiedzin w przyszłości :)
      Twojego Papieża widziałam - podoba mi się rama.

      Usuń
  12. No, no kochana ależ Ty w to wszystko duzo pracy wkladasz, portret papieza jest niesamowity!!! Bardzo dziekuje za wziecie udzialu w moich candy. Pozdrawiam i zycze szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz, swój u Ciebie mogę dodać, tylko jako odpowiedź;/, zrobiłam taki sam brelok w kolorze czerwonym i zielonym, ale wysłałam na wymiankę, pozdrawiam

      Usuń
  13. Piękne czerwienie na szacie Papieża :) i wzór taki pracochłonny... robi wrażenie. Kartka z bocianem jest extra :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Ten wzór bardziej wygląda na pracochłonny niż jest w rzeczywistości :). Bardzo przyjemnie się go haftowało.

      Usuń
  14. No tempo to ty masz niezłe... tydzień temu była tylko szata - Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włączyłam "turboigłę", bo projektów xxx przede mną jeszcze kilka, a niestety ich wyszywanie zajmuje trochę czasu - zdecydowanie więcej niż robienie kartek.

      Usuń
  15. Piękne hafciki. Papieża też kiedyś haftowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, gratuluję ukończenia haftu papieżowego - piękny finisz :) warty pięknej oprawy :)
    bardzo ładne karteczki - bocianowa szczególnie urocza. niesamowite jest to ile szytych motywów można wyczarować z haftu matematycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marta :))
      Myślałam, że też skusisz się na "matematykę". ale widzę, że pochłonęły Cię stempelki i tusze - ze wspaniałymi rezultatami :))

      Usuń
  17. Piękny portret papieża! Sama taki wykrzyżykowałam i podarowałam mamie :)
    Karteczki z haftem matematycznym piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...