Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 14 stycznia 2018

Wyszywamy zaległości 2018

 W poprzednim poście klik podsumowałam moje dokonania z ubiegłego roku, a teraz pora pokazać co mi zostało do zrobienia w tym roku
1. Elisa Tortonessi - jajka
zostało to jedno jedyne i mam nadzieję, że wreszcie przed tegoroczną Wielkanocą uda mi się zakończyć ten projekt, bo haftuję go od 2014 roku.
2. SAL СП"новый Год не за горами-2018" - zabawa ubiegłoroczna
udało mi się wyhaftować tylko dwa słoiczki
zostały jeszcze dwa i wykończenie.
3. SAL "Чайники-2018" - zakończona wczoraj
wyhaftowałam dwa
zostały jeszcze cztery i wykończenie.
4. Karta kolorów muliny Ariadna - w 2015 roku ją wyhaftowałam
i chyba nadszedł czas, żeby ją wykończyć.
I to tyle moich zaległości - nie jest najgorzej, bo właściwie same drobiazgi więc mam nadzieję, że uda się je wysłać w kosmos.
A na koniec chcę się pochwalić prezentem jaki dostałam od Teresy - organizatorki zabawy - za udział w edycji ubiegłorocznej
śliczny zestaw do haftu koralikami - Tereso jeszcze raz serdecznie dziękuję.

Witam serdecznie Picot Kingę - mam nadzieję, że zostaniesz ze mną dłużej.

14 komentarzy:

  1. Eluniu dasz radę, ja w Ciebie wierzę, a hafciki małe i przyjemne więc łatwo się je będzie haftowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są plany i to najważniejsze. Będę Ci kibicować.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za realizację planów. A to ważne.
    Będę czekać na gotowe hafty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a słoiczki są moimi faworytami

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Na pewno zrealizujesz swoje plany, Hafciki wszystkie są Cudowne , Ale najbardziej zauroczyły mnie Czajniczki są Przecudne i kolorki pięknie dobrałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. no to życzę miłego haftowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te SALowe miniaturki! Mocno trzymam za nie kciuki bo wszystkie są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne hafty. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikuś! Tyle to nic, naprawdę...ja mam mnóstwo porozpoczynanych prac (około 10), obiecanych komuś z 5, czy 6 więc ogólnie mogę powiedzieć, że kiepściutko u mnie.....
    Trzymam kciuki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę bardzo :) super, ze bawimy się dalej.
    Życzę dużo czasu na wyszywanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...